Isia Patio IO je kompatibilan sa IO opremom:
Terasa i na otvorenom:
Kapci i spoljni ekrani:
Grejanje i osvetljenje:
* ON/OFF Zatamnjenje ** ON/OFF Zatamnjenje RGB i balans belog
Vrata i kapije:
U skladu sa EN12453 u vezi sa sigurnom upotrebom vrata i kapije, upotreba Isia Patio IO za kontrolu automatskih garažnih vrata ili kapije bez vidljivosti korisnika, potrebno je zahtev za ugradnju fotoćelija tipa sigurnog sistema.
Vindovs:
Dodaci i partneri:
* ТЕLECО kompatibilnost će biti potvrđena lansiranjem TEleco IO prozvoda
Ne koristite sa alarmima
Nema ograničenja na :
Zaštitni kod Isia PatIO-a je (IP) 44 . Dakle, daljinski upravljač ima visoku otpornost na udarce, padove i prskanje vode. Možete ga koristiti napolju, ali se mora čuvati u zatvorenom prostoru na zidnom nosaču.
Pre uparivanja proizvoda, proizvodite je da sretnete kanal koji ga kontroliše.
Informacije: Možete kreirati 16 kanala proizvoda/grupe.
1. Izaberite tip kanala
Postoji dva tipa kanala :
2. Izaberite tip proizvoda za kontrolu
Izaberite kanal proizvoda.
Pogledajte sledeća česta pitanja za više informacija: Koju vrstu opreme moj Ysia Patio IO može da kontroliše?
U slučaju greške idite u meni podešavanja da biste uredili kanal.
3. Izaberite ime da opišete i personalizujete svoj kanal
Možete personalizovati ime na listi unapred definisanih naziva (Naziv proizvoda, Ug, Sever, Terasa itd.) ili kreirati svoje ime koristeći virtuelnu tastaturu (maksimalno 20 karaktera).
Kada izaberete kanal, možete da uparite novu opremu sa njim.
Ova česta pitanja objašnjavaju kako da dodate novi uređaj koji je već programiran i kontrolisan pomoću drugog daljinskog upravljača sa vašim Ysia Patio IO.
Informacije : Prvo morate kreirati kanal koji će biti povezan sa novom opremom. Ako to već niste uradili, pratite najčešća pitanja: Kako da postavim novi kanal na mom Ysia Patio IO?
1. U režimu navigacije: skrolujte da biste izabrali željeni kanal
2. Postavite svoju opremu u režim uparivanja
Informacije: Da biste saznali kako ovo da uradite, pratite uputstva za opremu na aplikaciji Help me
Za Somfy radio motor: Pritisnite i držite PROG dugme na daljinskom 3 sekunde, dok motor ne uradi GORE-DOLE.
3. Uparite novu opremu
Informacije: Ako je ekran daljinskog upravljača crn, pritisnite bilo koje dugme da biste ga uključili. Ovi pritisci nemaju efekta i samo osvetljavaju Ysia ekran.
Kratko pritisnite dugme prog na zadnjoj strani Ysia Patio IO-a. Motor pravi kratak pokret gore-dole.
4. Ysia Patio IO је uparen sa Оpremom i spreman za upotrebu!
Ne, piktogram se ne može uređivati i povezan je sa tipom proizvoda.
Ali možete urediti naziv kanala (maksimalno 20 znakova ) u podešavanjima daljinskog upravljača.
Uvek budite sigurni da ste prekinuli uparivanje svih svojih proizvoda pre resetovanja daljinskog upravljača.
Resetovanjem daljinskog upravljača ne prekida se uparivanje povezanih/uparenih proizvoda.
Informacije: Ako ste već resetovali daljinski upravljač bez prethodnog rasparivanja proizvoda, moraćete da resetujete ove proizvode tako da daljinski upravljač više ne kontroliše njima.
Da biste resetovali Ysia Patio IO, idite u meni Podešavanja , zatim Podešavanja daljinskog upravljača i izaberite Resetuj daljinski.
Da, samo rolo i nagibni prozor za krov. Ne sa venecijanerima, svetlima itd.
Kada birate tip proizvoda u kreiranju kanala, izaberite namenski odeljak:
Podrazumevano će se automatski podešavati između 3 nivoa u zavisnosti od osvetljenosti okoline:
Možete ga promeniti ručno u Podešavanja-> Podešavanja daljinskog -> Osvetljenost -> ručno od 5 do 100%.
Informacije: Ako ga pustite na 100%, to će uticati na trajanje baterije.
Da biste uredili postojeći kanal na daljinskom upravljaču , idite u meni Podešavanja i izaberite Podešavanja kanala .
moći ćete da :
Ručni režim vam omogućava da deaktivirate automatske režime na uparenim proizvodima na vašem Ysia Patio IO. Automatski režimi su scenariji, tajmeri, senzor sunca ili kiše ako su postavljeni (vetar je sigurnosni senzor i ne može se deaktivirati ).
Preko menija Podešavanja izaberite Podešavanja kanala, a zatim Upravljanje automatizmom . Ili to možete učiniti direktno na odgovarajućem kanalu, u režimu vožnje pritiskom na dugme za potvrdu 3s.
Možete da pređete iz ručnog u automatski režim ili iz automatskog u ručni (pri svakom prelasku motor uradi gore-dole).
Informacija: « M » je prikazano na uglu kada je ručni režim je aktiviran, tj. nema ga kada je aktiviran automatski režim.
Kada je nivo baterije na kritičnom nivou, posebna ikona će biti prikazana u uglu ekrana.
Informacije: Kada se pojavi ova ikona, daljinski upravljač još uvek može da se koristi oko mesec dana pre nego što se baterija isprazni. Nakon ovoga, potrebna je zamena baterija (ekran će biti isključen).
Kako zameniti baterije na Ysia Patio IO:
1. Pritisnite otvor na zadnjoj strani kontrolne tačke da biste oslobodili odeljak za baterije.
Informacije: Koristite olovku ili šrafciger (maksimalno 2,8 mm). Ne koristire alat sa oštrim vrhovima, poput šrafova ili igala.
2. Instalirajte baterije ili zamenite postojeće.
Model baterija: 2k AAA (LR03) 1.5V
3. Gurnite odeljak za baterije nazad u daljinski upravljač.
Zašto je teže nego ranije?
Zbog razvoja bezbednosnog standarda (IEC 62368-1), zakonodavstvo je strože za uslove pristupa bateriji i zahteva korišćenje alata ili dva blagovremeno odvojena pokreta za pristup bateriji.
Podsetnik: autonomija sa normalnom upotrebom je 2 godine pre zamene baterija.
Broj karaktera je ograničen na 20. Možete da izmenite i personalizujete ime preko menija za podešavanja kanala.
Informacije: Kada se pojavi ova ikona, daljinski upravljač još uvek može da se koristi oko mesec dana pre nego što se baterija isprazni. Nakon ovoga, biće obavezna zamena baterija (ekran će biti isključen). Pogledajte najčešća pitanja: Kako promeniti baterije na Ysia Patio IO?
Proverite da li ste izabrali dobar profil tokom izbora kanala.
Možete ga promeniti u podešavanjima, modifikaciji kanala, tipu proizvoda.
Pergola kod koje se lamele samo zakreću i pergola kod koje se i uvlače imaju 2 različita profila. Proverite da li ste izabrali dobar profil.
Sa vašim Ysia Patio IO, mogu se pilotirati samo grupe sa proizvodima iz iste porodice.
Uz Ysia Patio IO možete da kontrolišete grupu proizvoda iste vrste (na primer, roletne). Međutim, ne možete kreirati i kontrolisati heterogenu grupu (svetlo + tenda na primer).
Morate da kreirate grupni kanal . Ako to već niste uradili, pratite najčešća pitanja: Kako da kreiram novi kanal na mom Ysia Patio IO?
Kada je vaš grupni kanal kreiran, potrebno je da dodate proizvode koje želite da kontrolišete pomoću njega. Da biste to uradili, morate da pratite najčešća pitanja: Kako upariti Ysia ® Patio IO sa novom opremom ?
Upozorenje: Da biste izbegli bilo kakav problem sa programiranjem, morate da dodajete nove uređaje jedan po jedan, prolazeći kroz ceo proces uparivanja za svaki proizvod.
Apple HomeKit je tehnologija koja omogućava jednostavan i bezbedan način upravljanja Vašim domom korišćenjem aplikacije Apple Home i Siri na uređajima iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod ili Mac.
Širom sveta više od 50 brenodva nudi proizvode koji su kompatibilni sa HomeKit-om i Apple uređajima – a ovaj broj će se samo povećavati.
Od sada, među kompatibilne proizvode pripada i TaHoma® Box.
Siri je inteligentan asistent koji nudi brza i jednostavna rešenja za efikasno upravljanje Apple uređajima (detaljne informacije na Apple veb-sajtu).
Home aplikacija omogućava upravljanje pametnim uređajima preko Apple TV-a, HomePod-a, iPhone-a i iPad-a, ili dodirom, automatski, ili preko Siri aplikacije (detaljne informacije na Apple veb-sajtu).
Kompatibilnost sa HomeKit-om omogućava upravljanje Somfy uređajima Preko Siri-ja ili preko Apple Home aplikacije.
Siri: jednostavno dodavanje funkcije glasovnog upravljanja TaHoma® uređaju i tražite Siri sa Apple uređaja kako biste upravljali pametnim uređajima Vašeg doma. Home aplikacija: pametne uređaju Vašeg doma možete pronaći i u Apple Home aplikaciji kojima možete upravljati preko svih Apple uređaja. Home aplikacija može da se koristi i za podešavanje HomeKit instalacije.
TaHoma® omogućava povezivanje između pametnih uređaja Vašeg doma i uređaja koji koriste HomeKit tehnologiju. To je neposredna lokalna povezanost između upravljača i uređaja kojima se upravlja.
Ova povezanost zahteva posebno podešavanje u softveru svakog TaHoma® uređaja.
Napomena: Uobičajena kompatibilnost razvijena između TaHome i drugih partnerskih operatera najvećim delom se odvijala preko Oblaka.
U opštem slučaju (ne samo u slučaju TaHome) HomeKit omogućava daljinsko upravljanje tako što jedan od sledećih uređaja podesi kao kućni hab: HomePod, AppleTV (4. ili novija generacija), tvOS 10.x ili novija verzija, ili iPad sa iOS 10.x ili novijom verzijom.
To omogućava prosleđivanje lokalne povezanosti prema oblaku, i time omogućavajući daljinsko upravljanje.
Svaka generacija TaHoma® Box-a mora ispuniti određeni proces sertifikacije.
Trenutni proces sertifikacije odnosi se na 2. generaciju TaHoma® Box-a, što označava aktuelnu verziju, bilo da već posedujete TaHomu u Vašem domu ili tek planirate da nabavite novi uređaj. 1. generacija TaHoma® Box-a i Somfy Box-a (četvrtastog su oblika), i TaHoma® DIN-Rail nisu kompatibilni.
Nova verzija TaHoma® Box-a osvežena je sa HomeKit specifikacijama:
TaHoma® mora da poseduje MFI sertifikat (Made for iPhone, Apple program za licenciranje) Svaki TaHoma® uređaj dobija jedinstveni HomeKit kod (QR kod za podešavanje) kako bi se obezbedila povezanost sa HomeKit-om.
Kod za podešavanje dostupan je na dnu svake ambalaže, unutar pakovanja.
Funkcionisanje je obezbeđeno i u slučaju da već posedujete TaHoma® uređaj (ili ste nabavili bez HomeKit-a).
Sa TaHoma® aplikacijom pokrenite povezivanje sa HomeKit-om (pogledajte uputstvo za HomeKit direktno u TaHoma® aplikaciji).
Kompatibilnost između TaHome i HomeKit-a mora da funkcioniše u oba slučaja:
Za nove TaHoma® Box-ove koji se već proizvode da budu kompatibilni sa HomeKit-om (logo i kod za podešavanje) Za postojeće TaHoma® Box-ove koji ne sadrže HomeKit kompatibilnost (za postojeće korisnike)
Za nove TaHoma® Box-ove:
Kao i svaki uređaj sa HomeKit sertifikatom, i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje zahteva sertifikat, strogo prateći HomeKit smernice. To uključuje HomeKit QR-kod (kod za instalaciju) koji se nalazi na dnu kutije i u pakovanju, koji se kasnije koristi i u Home aplikaciji za konfiguraciju povezivanja.
Napomena: sledeće uputstvo (za postojeće Box-ove) važi i za nove Box-ove: prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se povezuje sa HomeKit-om.
Za postojeće Box-ove:
HomeKit je naravno dostupan i za postojeće korisnike, to jest ako u Vašem domu već posedujete jedan TaHoma® Box, ili ukoliko kupujete proizvod na kojem nije naznačen HomeKit logo. Jednostavno se povezuje sa HomeKit-om, treba samo pratiti uputstva za HomeKit u TaHoma® aplikaciji.
Određeni broj Somfy proizvoda kompatibilan je sa HomeKit tehnologijom preko TaHome i sa odobrenjem Apple-a:
Samo oni proizvodi koji koriste io-homecontrol® protokol
HomeKit dozvoljava upravljanje uređajima samo preko dvosmerne radio veze.
RTS uređaji (jednosmerno radio upravljanje) nisu kompatibilni sa HomeKit funkcijom.
Izuzetak su proizvodi koji omogućavaju ulazak u dom (baštenska vrata, garažna vrata).
HomeKit ne dozvoljava ove proizvode: kapije, garažna vrata, prozori i brave nisu kompatibilni sa HomeKit-om.
Zasenčivači prozora i zasenčivači terase
Kompatibilnost uređaja, kao deo procesa validacije, preko TaHoma® Box-a i HomeKit-a funkcionalno se proverava od strane Apple timova.
Trenutno samo zasenčivači prozora i zasenčivači terasa funkcionišu sa HomeKit-om. Samo je deo ove opreme kompatibilan (pogledati listu kompatibilnih uređaja). Naknadna potencijalna dopunjavanja predmet su poslovnog dogovora između kompanija Somfy i Apple, i zahtevaju odobrenje kompanije Apple.
HomeKit dozvoljava samo ona scenarija koja su kreirana u Home aplikaciji („scenes”)
TaHoma® scenarija nisu dostupna u HomeKit-u.
Ali u Home aplikaciji mogu da se kreiraju određena scenarija (scenes) koji rukuju sa Somfy proizvodima.
Većina korisnika pretpostavlja da je automatizacija kuće preskupa za njih. U kompaniji Somfy, dizajnirali smo automatizaciju kuće tako da bude fleksibilna i skalabilna. Možete lako da započnete povezivanje kuće povezivanjem roletni, a kasnije, kada budete mogli, garažnih vrata, pa prozora, osvetljenja i tako dalje. Po pitanju budžeta, nekoliko stotina evra je dovoljno da povežete svoju kuću. Zatim možete da opremate kuću u sopstvenom tempu i u skladu sa trenutnim budžetom.
Nemate razloga za brigu! Baterija i GSM modul preuzimaju kontrolu sa trajanjem baterije od 3 meseca. Bićete upoznati sa najsitnijim problemima do kojih dolazi na bilo kojoj povezanoj opremi ili neovlašćenom ulasku u kuću, čak i ako je nestala struja.
Zašto odabrati TaHoma®?
To je najbolji izbor ako želite otvoreno i proširivo rešenje za početak povezivanja druge opreme kao što su roletne, skrinovi, zasenčivači ili tende. Omogućiće vam da jednostavno dodajete drugu opremu koju su proizveli kompanija Somfy i njeni partneri (osvetljenje, termostati, kamere itd.) kako projekat bude rastao.
Zašto odabrati Connexoon?
Odaberite Connexoon ako želite da povežete samo prozore (roletne, spoljne venecijanere itd.), opremu za pristup kući (kapije, garažna vrata, alarmi itd.) ili terasu (tende, spoljašnje osvetljenje itd.).
Koji proizvodi su kompatibilni sa TaHoma®?
Svi Somfy radijski proizvodi (RTS, io-Homecontrol), alarmni sistemi i povezani uređaji (termostat, kamere, brave) su kompatibilni. Ako je vaša kuća opremljena uređajima sa kablovima, oni mogu biti kompatibilni dodavanjem Somfy radijskih mikromodula. Pogledajte kompletnu listu proizvoda kompatibilnih sa TaHoma® kompanije Somfy i njenih partnera.
Koji proizvodi su kompatibilni sa Connexoon?
Ovaj sistem može posedovati io-homecontrol protokol ili RTS protokol. Izaberite verziju Connexoon sistema koja odgovara protokolu vašeg motorizovanog sistema i preuzmite određenu aplikaciju za vašu opremu. Kliknite ovde za kompletnu listu opreme koja je kompatibilna sa Connexoon sistemom
Stavke koje treba proveriti na početku:
1. Da li imate dobru internet vezu? Internet veza je potrebna za povezivanje opreme.
2. Kompatibilni proizvodi zavise od sistema za automatizaciju kuće koji izaberete. Za više informacija pogledajte prethodno pitanje.
3. Da biste optimizovali radijski opseg, preporučujemo vam da sistem stavite na otvoreni prostor na sredini kuće.