Brzi pristup

Zašto postoje dva rešenja za povezivanje Apple HomeKit i TaHoma® uređaja?

Kompatibilnost između TaHome i HomeKit-a mora da funkcioniše u oba slučaja:

Za nove TaHoma® Box-ove koji se već proizvode da budu kompatibilni sa HomeKit-om (logo i kod za podešavanje)
Za postojeće TaHoma® Box-ove koji ne sadrže HomeKit kompatibilnost (za postojeće korisnike)

Za nove TaHoma® Box-ove:

Kao i svaki uređaj sa HomeKit sertifikatom, i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje zahteva sertifikat, strogo prateći HomeKit smernice. To uključuje HomeKit QR-kod (kod za instalaciju) koji se nalazi na dnu kutije i u pakovanju, koji se kasnije koristi i u Home aplikaciji za konfiguraciju povezivanja.

Napomena: sledeće uputstvo (za postojeće Box-ove) važi i za nove Box-ove: prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se povezuje sa HomeKit-om.

Za postojeće Box-ove:

HomeKit je naravno dostupan i za postojeće korisnike, to jest ako u Vašem domu već posedujete jedan TaHoma® Box, ili ukoliko kupujete proizvod na kojem nije naznačen HomeKit logo. Jednostavno se povezuje sa HomeKit-om, treba samo pratiti uputstva za HomeKit u TaHoma® aplikaciji.